بهترين باربري مشهد جهرم

حمل بار و باربري از مشهد

بهترين باربري مشهد جهرم

۷۵ بازديد

باربري مشهد هم در زمينه حمل بار درون شهري در داخل مشهد و بين محله هاي مختلف اين شهر فعاليت مي كند و هم در زمينه حمل بار بين شهري از مشهد به ديگر شهرهاي ايران فعال است حمل بار از مشهد به جهرم نيز از اين جمله به شمار مي رود.
    باربري مشهد مدتهاست كه در صنعت حمل و نقل كشور فعاليت خود را با نام تجاري نتسان ادامه مي دهد. عمده فعاليت درون شهري اين باربري در كلان شهرهاي مشهد و تهران بوده و در بين مناطق و محله هاي مختلف اين شهر ها هر نوع محموله اي را جا به جا مي نمايد.
همچنين حمل بار بين شهري از مبدا اين دو شهر به اقصي نقاط ميهن عزيزمان توسط باربري مشهد با خدمات ويژه و استثنايي و تخفيفات باور نكردني همراه است.
حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول از مشهد به شهر باستاني جهرم و ديگر شهرهاي استان بزرگ فارس مانند شيراز و مرودشت و فسا و... از جمله سرويسهاي باربري مشهد به شمار مي رود كه به صورت مداوم و پيوسته به انجام مي رسد.
يكي از تخفيفات ويژه اي كه باربري مشهد براي حمل بار بين شهري خود در نظر گرفته است تخفيف استثنايي هفتاد درصدي مي باشد اين تخفيف خارق العاده به بخشي از هزينه حمل بار تعلق مي گيرد كه به عنوان پورسانت مديريت باربري در نظر گرفته مي شود.
در توضيح بايد گفت كه هزينه اي كه مشتري براي حمل بار خود مي پردازد به سه قسمت تقسيم مي شود كه بخش نخست آن به خودرو مخصوص حمل بار و راننده تعلق مي گيرد كه قسمت اصلي حمل بار بين مبدا و مقصد بر عهده ايشان مي باشد.
بخش دوم نيز به كارگراني تعلق دارند كه وظيفه بارگيري و تخليه بار را بر عهده دارند. اين كارگران نيز وظيفه سخت و حساسي را بر دوش مي كشند. اما مابقي مبلغ عموما و مطابق عرف بازار به عنوان پورسانت و سود مديريت باربري در نظر گرفته مي شود.
مديريت باربري مشهد در همين بخش تخفيف استثنايي هفتاد درصدي را اعمال نموده و عملا از دو سوم سود خالص خود مي گذرد.
اين تخفيف در كنار ساير تخفيفات اسثتنايي باربري مشهد سبب شده است كه اين باربري به ارزانترين در بين صدها شركت باربري فعال در كشور تبديل شود و قيمتهايي كه براي يك حمل بار مشخص ارائه مي شود در باربري مشهد ارزانترين قيمت باشد.
علاوه بر قيمتهاي ارزان مي بايست به كيفيت خدمات دهي باربري مشهد نيز اشاره كنيم كه در بالاترين سطح بازار قرار دارد. از جمله خدمات ويژه باربري مشهد مي توان به استفاده اين باربري از خودروهاي مدل بالا و پيشرفته حمل بار اشاره نمود.
علاوه بر اين رانندگاني كه در باربري مشهد فعاليت مي كنند از بين زبده ترين و با تجربه ترين رانندگان صنعت حمل و نقل كشور انتخاب شده اند و آشنايي مناسبي با مسيرهاي درون شهري و جاده هاي بين شهري داشته و همواره بهترين مسيرها را براي رسيدن به مقصد انتخاب مي كنند.
همچنين كارگران حرفه اي باربري مشهد اين توانايي را دارند كه در كمترين زمان ممكن محموله مورد نظر مشتري را در خودرو مخصوص حمل بار بارگيري كنند و اين عمل را در نهايت دقت انجام مي دهند بدون اينكه به محموله كوچكترين آسيبي وارد آيد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص ديگر خدمات استثنايي و قيمتهاي باور نكردني باربي مشهد مي توانيد با يكي از شماره هاي روابط عمومي اين شركت كه در سايت درج گرديده است تماس حاصل فرماييد و به اين ترتيب از قيمت حمل بار خود مطلع گرديد.
با ثبت سفارش شما خودروهاي مخصوص حمل بار راس ساعت مقرر در محل مورد نظر شما حاضر شده و بار را در كوتاه ترين زمان ممكن به مقصد مي رسانند.

 

بهترين باربري مشهد جهرم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.