عالي ترين باربري مشهد دامغان

حمل بار و باربري از مشهد

عالي ترين باربري مشهد دامغان

۸۰ بازديد

باربري مشهد از جمله شركتهاي محبوب در زمينه حمل بار در مشهد به شمار مي رود كه عالي ترين خدمات حمل بار درون شهري و اسباب كشي در مشهد و همچنين حمل بار بين شهري از مشهد ديگر نقاط كشور از جمله شهر دامغان را به ارزانترين قيمت به انجام مي رساند.
باربري مشهد يكي از قديمي ترين شركتهاي باربري در مشهد است كه فعاليت خود را با نام تجاري نتسان در صنعت حمل و نقل كشور به انجام مي رساند. عمده فعاليت اين باربري در كلان شهرهاي تهران و مشهد مي باشد كه به ارزانترين قيمت به انجام مي رسد.
حمل بار درون شهري و اسباب كشي در مشهد و بين مناطق و محله هاي مختلف اين شهر يكي از وظايف باربري مشهد به شمار مي رود. دومين وظيفه اين باربري نيز حمل بار بين شهري از مبدا شهرهاي مشهد و تهران به ديگر شهرها كشور مي باشد.
حمل انواع كالا و محصول و بار و خرده بار و اثاثيه منزل از مشهد به شهر دامغان و ديگر شهرهاي استان سمنان از جمله شاهرود و گرمسار و... نيز از جمله سرويسهاي اين باربري قلمداد مي گردد كه با خدمات عالي و قيمتهاي استثنايي به انجام مي رسد.
از جمله مزاياي باربري مشهد نسبت به ديگر شركتهاي باربري در نظر گرفتن تخفيفات استثنايي در زمينه حمل بار است كه سبب شده است اين باربري در بين صدها شركت باربري فعال در حوزه حمل و نقل كشور به عنوان ارزانترين باربري دست يابد.
از جمله اين تخفيفات استثنايي مي توان به تخفيف باور نكردني هفتاد درصدي در اين باربري اشاره نموده كه در بخش هزينه مديريت اعمال مي گردد.
اين تخفيف بدين نحو است كه پس از كسر هزينه مربوط به خودرو و راننده و ديگر پرسنل مابقي مبلغ پرداختي توسط مشتري كه طبق روال بازار مي بايست به عنوان پورسانت و سود خالص مديريت باربري در نظر گرفته شود با اين تخفيف به يك سوم كاهش مي يابد.
بدين ترتيب مبلغي را كه به صورت متداول مشتريان به عنوان پورسانت باربري مي پردازند در باربري مشهد به يك سوم كاهش يافته و عملا مبلغ نهايي حمل بار نيز به ميزان قابل توجهي كاهش مي يابد.
اما شايد جاي سوال باشد كه اگر اين باربري توانسته قيمتهاي خود را تا اين حد كاهش دهد و ارزانترين قيمتها در بين ديگر شركتهاي باربري را از ان خود كند چه كيفيتي براي خدمات دهي خود در نظر گرفته است؟ و آيا اين كاهش قيمتها به علت كاهش كيفيت است؟
در پاسخ بايد گفت كه باربري مشهد به دو دليل توانسته قيمتهاي خود را كاهش دهد نخست كم كردن سود خالص مديريت و در ثاني با در نظر گرفتن امتيازات گوناگون براي پرسنل به نحوي كه بتوانند با قيمتهاي ارزان و استثنايي اين باربري به كار خود ادامه دهند.
بهترين خودروهاي حمل بار با مدرن ترين تجهيزات و همچنين با تجربه ترين رانندگان در باربري مشهد مشغول به كار هستند. همچنين كارگران اين باربري نيز از بين مجرب ترين و با سابقه ترين نيروهاي موجود در بازار انتخاب شده اند.
اما اين پرسنل چطور حاضر شده اند با قيمتهاي استثنايي باربري مشهد كنار بيايند؟ از جمله امتيازاتي كه باربري مشهد براي پرسنل خود در نظر گرفته است با توجه به سرويسهاي متعدد اين باربير است كه به هر تيم كار شامل خودرو و راننده و كارگران تعداد بيشتري سرويس در طول روز مي رسد و عملا ايشان به سود متعارف خود در بازار دست مي يابند.
جهت اطلاع از خدمات گسترده و استثنايي باربري مشهد و همچنين تخفيفات و قيمتهاي فوق العاده اين باربري مي توانيد با يكي از شماره هاي روابط عمومي مندرج در سايت تماس حاصل فرماييد.

 

 

عالي ترين باربري مشهد دامغان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.