بهترين باربري مشهد آبادان

حمل بار و باربري از مشهد

بهترين باربري مشهد آبادان

۷۶ بازديد

باربري مشهد يكي از بهترين باربري ها در شرق كشور محسوب مي شود كه ضمن كيفيت بالاي خدمات دهي خود در خصوص حمل بار درون شهري در مشهد و از اين شهر به ديگر شهرهاي كشور پايين ترين قيمت را نيز ارائه مي دهد. حمل بار از مشهد به آبادان نيز از اين جمله محسوب مي شود.
باربري مشهد از مدتها قبل با نام تحاري نتسان در عرصه حمل و نقل كشور ورود پيدا كرده است و بويژه در شهرهاي مشهد و تهران به حمل بار درون شهري و اسباب كشي مشغول بوده و از مبدا اين شهرها به ديگر نقاط كشور نيز سرويس دهي مي كند.
حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و اثاثيه منزل از مشهد به آبادان در جنوب غربي كشور نيز از جمله سرويسهاي اين باربري به شمار مي رود كه با وجود مسافت طولاني به صورت مداوم به انجام مي رسد. حمل بار به ساير شهرهاي استان خوزستان مانند دزفول و اهواز و بندر ماهشهر و... نيز از ديگر سرويسهاي باربري مشهد به شمار مي آيند.
باربري مشهد با تخصيص تخفيفات خارق العاده توانسته است قيمتهاي زير قيمت همه باربري هاي فعال در مشهد ارائه دهد و در بين صد ها باربري به عنوان ارزانترين باربري دست يابد. از جمله اين تخفيفات مي توان به تخفيف هفتاد درصدي مديريتي اين باربري اشاره نمود.
تخفيف باور نكردني هفتاد درصدي باربري مشهد در زمينه پورسانت و سود خالص مديريت اعمال مي گردد يعني پس از كسر مبالغ مربوط به راننده و خودرو و هزينه هاي جاري، مديريت باربري مشهد دو سوم از سود خالص خود را نيز مشمول تخفيف مي نمايد.
اما علاوه بر اين تخفيفات اعجاب انگيز كه تا اين حد قيمت نهايي حمل بار را در باربري مشهد كاهش داده مي بايست به خدمات ويژه اي كه توسط باربري مشهد ارائه مي شود نيز اشاره نمود كه جزو با كيفيت ترين باربري ها در مشهد محسوب مي گردد.
از جمله خدمات باربري مشهد مي توان به استفاده از خودروهاي مدرن و پيشرفته مخصوص حمل بار اشاره نمود كه در اين زمينه در مشهد كم نظير هستند.
خودروهاي مدرن و مدل بالايي كه در باربري مشهد مشغول هستند از تجهيزات مناسب حمل بار برخوردار بوده و با توجه به سلامت فني امكان هر گونه خرابي و توقف اضطراري و ناخواسته در مسير هاي طولاني را به كمترين حد ممكن مي رسانند.
همچنين رانندگان باربري مشهد نيز از بين با تجربه ترين و كارآمدترين رانندگان انتخاب شده اند كه با توجه به تجربه و شناخت بالايي كه نسبت به جاده هاي بين شهري دارند مي توانند همواره كوتاه ترين و مناسب ترين مسير تا مقصد راانتخاب نمايند.
علاوه بر اينها كارگراني كه وظيفه قرار دادن محموله مورد نظر مشتري در خودرو را دارند نيز با توجه به سابقه درخشان خود انتخاب شده اند و همواره با نهايت دقت و سرعت بالا محموله مورد نظر شما را در خودرو مخصوص حمل بار قرار مي دهند.
شايد به نظر برسد كه اين خدمات با كيفيت چگونه ممكن است با تخفيفات گوناگون همراه شود و قيمت نهايي حمل بار تا اين اندازه در باربري مشهد كاهش يافته باشد؟
در توضيح بايد گفت كه اين امر با توجه به دو مسئله اتفاق مي افتد نخست انكه مديريت باربري مشهد از سود خالص خود هفتاد درصد را كم نموده و به حداقل سود بسنده نموده است. دوم امتيازات گوناگوني است كه اين باربري براي پرسنل خود در نظر گرفته است.
از جمله اين موضوع كه هر خودرو در باربري مشهد با توجه به تعدد سرويسهاي اين شركت در طول روز تعداد بيشتري سرويس را به انجام مي رساند و لذا مي تواند با وجود قيمتهاي بسيار ارزان حمل بار در باربري مشهد به سود متعارف و معمول خود دست يابد.
بهترين باربري مشهد آبادان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.