حمل بار ارزانترين قيمت مشهد طبس

حمل بار و باربري از مشهد

حمل بار ارزانترين قيمت مشهد طبس

۷۵ بازديد


    باربري مشهد يكي از برجسته ترين شركتهاي باربير در شرق كشور است كه علاوه بر آنكه در زمينه حمل بار درون شهري و اسباب كشي در مشهد فعال است انواع بار و خرده بار را از مشهد به ديگر شهرها از جمله شهر طبس به ارزانترين قيمت حمل مي نمايد.
باربري مشهد يكي از قديمي ترين شركتهاي باربري در مشهد است كه فعاليت خود در صنعت حمل و نقل كشور از سالها پيش با نام تجاري نتسان آغاز نموده است. عمده فعاليت اين شركت در شهرهاي مشهد و تهران به صورت درون شهري و برون شهري مي باشد.
حمل بار و خرده بار و انواع محصول و كالا و اسباب و اثاثيه منزل از مشهد به شهر كويري طبس و ديگر شهرهاي استان خراسان جنوبي مانند بيرجند و قائن و فردوس و... از جمله سرويسهاي دائمي و روزانه باربري مشهد به شمار مي رود.
اين باربري با اعمال تخفيفات گوناگون توانسته پايينترين قيمت در بازار را ارائه دهد و همكنون در بين مردم شريف مشهد به نام ارزانترين باربري شناخته مي شود.
از جمله تخفيفاتي كه در باربري مشهد براي حمل بار در نظر گرفته شده است تخفيف استثنايي هفتاد درصدي مي باشد كه در بخش پورسانت مديريتي اعمال مي گردد.
به عبارت ساده تر پس از كسر هزينه هاي مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و دستمزد راننده و كارگراني كه وظيفه بارگيري و تخليه بار را بر عهده دارند مبلغي كه باقي مي ماند به عنوان پورسانت و سود خالص مديريت باربري در نظر گرفته مي شود.
مديريت باربري مشهد جهت نشان دادن حسن نيت خود براي كاهش هزينه ها در ابتداي كار در اين بخش هفتاد درصد تخفيف اعمال نموده و عملا از هفتاد درصد درآمد خالص خود به نفع مشتري مي گذرد تا قيمت نهايي حمل بار كاهش يابد.
همچنين تخفيفات ديگري نيز به حمل بار در اين شركت تخصيص مي يابد كه در نهايت توانسته قيمت حمل بار را به اين اندازه كاهش دهد. اما قيمت پايين به تنهايي نمي تواند موجب كسب اعتبار براي يك شركت باربري در نظر گرفته شود.
مديريت باربري مشهد علاوه بر اين سعي نموده كه كيفيت خدمات دهي در باربري مشهد را نيز به بالاترين سطح كيفي در بازار حمل و نقل مشهد برساند. استفاده از خودروهاي مدرن و پيشرفته و مدل بالا يكي از خدماتي است كه توسط باربري مشهد به شما ارائه مي گردد.
همچنين لازم به ذكر است كه رانندگاني كه در باربري مشهد مشغول به فعاليت هستند مي توانند با توجه به تجربه بالايي كه دارند همواره مسيري را انتخاب نمايند كه ضمن كمترين ميزان ترافيك از شرايط جوي مساعد تري نيز بهره مند باشد.
رانندگان با تجربه و خودروهاي مدل بالا سبب مي شود كه فرايند حمل بار در باربري مشهد به ميزان قابل توجهي نسبت به ديگر شركتها در زمان كمتري به انجام برسد. البته در اين بين نبايد از نقش كارگران ماهر بارگيري در اين شركت چشم پوشي نمود.
حال اين سوال پيش مي ايد كه چطور ممكن است يك شركت باربري با وجود استفاده از اين پرسنل مجرب و خودروهاي پيشرفته و خدمات با كيفيت ديگر قيمتهايي پايين تر از ساير شركتهاي باربري ارائه نمايد و اين پرسنل چطور حاضر مي شود با اين شرايط كار كنند؟
در توضيح بايد گفت كه مجموعه امتيازاتي كه توسط مديريت باربري براي پرسنل مختلف و رانندگان در نظر گرفته است سبب شده كه مجرب ترين و ممتاز ترين پرسنل صنعت حمل و نقل به اين شركت جذب گردد. از آن جمله مي توان به تعدد سرويسها اشاره نمود.
با استفاده از تعداد سرويس بسيار بيشتر نسبت به ديگر شركتهاي باربري عملا هر راننده و خودرو در طول روز تعداد بيشتري سرويس را به انجام مي رساند و سود نهايي و درامد ماهيانه وي از ميزان متعارف در بازار بيشتر نيز خواهد گرديد.

 

حمل بار ارزانترين قيمت مشهد طبس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.