باربري مشهد خراسان شمالي

حمل بار و باربري از مشهد

باربري مشهد خراسان شمالي

۸۴ بازديد


    باربري مشهد انواع تخفيفها را براي حمل بار از مشهد به خراسان شمالي در نظر گرفته است. تخفيفات مختلف باربري مشهد سبب شده است كه اين باربري به يكي از بهترين شركتهاي حمل بار در كشور تبديل شود.
حمل بار از مشهد به خراسان شمالي و مركز اين استان يعني بجنورد از قديم الايام يكي از مسيرهاي پر تردد در شرق و شمال شرق كشور محسوب مي شده است.
باربري مشهد نيز كه از سالها قبل با نام تجاري نتسان فعاليت گسترده اي را در زمينه حمل بار در كشور آغاز نموده در اين مسير سرويس دهي مي كند.
البته سرويس دهي بين شهري باربري مشهد به حمل بار از مشهد به خراسان شمالي محدود نمي شود و اين باربري كليه شهرها و مناطق كشور را تحت پوشش سراسري خود قرار داده است.
حمل بار از مشهد به ديگر شهرهاي استان خراسان شمالي بجز بجنورد نيز در برنامه سرويس دهي باربري مشهد قرار دارد. از جمله آن شهرها مي توان به اسفراين آشخانه و شيروان اشاره نمود.
حمل بار بين شهري تنها يكي از زمينه هاي كاري باربري مشهد مي باشد و اين شركت در زمينه حمل بار درون شهري و اسباب كشي در مشهد نيز فعاليت گسترده اي دارد.


قيمت حمل بار از مشهد به خراسان شمالي


همان طور كه گفته شده حمل بار از مشهد به خراسان شمالي يكي از مسيرهاي پر كاربرد و پر تردد حمل بار در كشور محسوب مي شود لذا باربري مشهد خدمات ويژه اي را در اين مسير در نظر گرفته است.
باربري مشهد با هدف جلب رضايت مشتريان خود انواع بار و خرده بار و كالاي اداري و اثاثيه منزل را با تخفيفهاي متنوع فصلي و غير فصلي حمل مي كند.
اين تخفيفها تا اندازه اي نرخ حمل يك بار و محمول مشخص را در باربري مشهد نسبت به ديگر رقبا پايين آورده كه هم اكنون رتبه نخست حمل بار ارزان را از ان خود نموده است.
اين تخفيفها در بخشهاي مختلف نرخ حمل بار اعمال مي گردد. در توضيح بايد ذكر كنيم كه مبلغي كه توسط مشتري براي حمل بار پرداخت مي شود به سه قسمت مختلف تقسيم مي گردد.
قسمت نخست هزينه اي است كه مي بايست بابت به خدمت گرفتن خودرو مخصوص حمل بار پرداخت شود كه در اين بخش تخفيفات مختلفي با توجه به هماهنگي باربري مشهد با صاحب خودرو اعمال مي شود.
بخشي نيز به عنوان دستمزد راننده و كارگران مخصوص بارگيري محموله در نظر گرفته مي شود كه اين بخش نيز تخفيفهاي خاص خود را شامل مي شود.
همچنين بخشي نيز بنا به مسئوليتي كه مديريت باربري بر عهده دارد به عنوان سهم مديريت باربري كنار گذاشته مي شود و بنا به عرف بازار به وي تعلق مي گيرد.
در اين بخش باربري مشهد با اقدامي منحصر به فرد تخفيف فوق العاده هفتاد درصدي را اعمال مي كند و بدين ترتيب مديريت اين باربري دو سوم سود خالص خود را كنار مي گذارد.
در باربري مشهد اعتقاد بر اين است كه ارائه قيمتهاي ارزان به نهايي نخواهد توانست رضايت و خرسند كامل مشتريان را در دراز مدت به دنبال داشته باشد.
بر همين اساس اين باربري خدمات ديگري را نيز جهت بهبود و ارتقاي كيفي حمل بار در نظر گرفته است كه از ان جمله مي توان به نوع خودرويي باربري مشهد اشاره كرد.
انواع وانت بار و نيسان و خاور مسقف و غير مسقف و انواع كاميون و تريلي و ده چرخ و خودروهاي مجهز به يخچال و... در خدمت مشتريان باربري مشهد مي باشند.
جهت اطلاع از ساير خدمات اين باربري كافي ست با شماره هاي مندرج در سايت تماس حاصل فرماييد و سفارش خود را ثبت نماييد.
باربري مشهد خراسان شمالي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.