باربري مشهد خراسان جنوبي

حمل بار و باربري از مشهد

باربري مشهد خراسان جنوبي

۶۹ بازديد


    باربري مشهد محبوبترين و شناخته شده ترين شركتهاي باربري در كشور محسوب مي شود كه حمل بار از مشهد به خراسان جنوبي را در برنامه دارد. اين باربري همچنين خدمات ويژه و تخفيفهاي باورنكردني را براي كليه سرويسهاي حمل بار بين شهري و درون شهري خود در نظر گرفته است.
باربري مشهد سالهاست كه در صنعت حمل و نقل كشور فعاليت خود را آغاز نموده و از قديم الايام با نام تجاري نتسان در بازار شناخته مي شود.
اين باربري حمل بار از مشهد به خراسان جنوبي را در برنامه سرويسهاي بين شهري خود قرار داده است و انواع بار و اثاثيه را در اين مسير جا به جا مي نمايد.
البته سرويسهاي باربري مشهد در زمينه حمل بار بين شهري بسيار گسترده بوده و تمامي شهرها و شهركها و مناطق مختلف كشور را شامل مي شود.
حمل بار از مشهد به بيرجند و همچنين حمل بار به ديگر شهرهاي استان خراسان جنوبي مانند قائن و طبس و فردوس و... نيز در اين برنامه جاي مي گيرند.
علاوه بر سرويسها بين شهري گسترده باربري مشهد در زمينه حمل بار درون شهري نيز برنامه هاي ويژه اي داشته و كليه مناطق مشهد را تحت پوشش دارد.
حمل انواع بار و كالاي اداري و اثاثيه در مشهد و از مشهد به اقصي نقاط ايران با خدمات بسيار ويژه و كم نظير مميز اصلي اين شركت به شمار مي رود.


قيمت حمل بار از مشهد به خراسان جنوبي


يكي از خدمات مخصوصي كه در باربري مشهد براي كسب رضايت مشتريان در نظر گرفته شده است ارائه تخفيفات مختلف در بخشها مختلف هزينه حمل بار مي باشد.
اين تخفيفات تا اندازه اي قيمت حمل يك محموله خاص را در برابري مشهد كاهش داده كه هم اكنون باربري مشهد به عنوان ارزانترين باربري در كشور شناخته مي شود.
يكي از اين تخفيفها كه در بخش هزينه مديريت اعمال مي گردد تخفيف اعجاب انگيز و باور نكردني هفتاد درصدي  مديريتي باربري مشهد مي باشد.
براي توضيح بهتر تخفيف مديريتي مي بايست اشاره كنيم كه پولي كه توسط مشتري براي حمل بار پرداخت مي شود در سه بخش مختلف هزينه مي گردد.
نخست حقوق و دستمزد راننده و كارگران مخصوص بارگيري محموله در خودرو مخصوص حمل بار كه وظيفه اصلي حمل بار را بر عهده دارند پرداخت مي گردد.
سپس هزينه خودرو مخصوص حمل بار پرداخت مي گردد كه با توجه به كيفيت و مدل خودرو مي توانند متفاوت باشد.
در نهايت نيز مبلغي به عنوان پورسانت مديريت باربري در بزار در نظر گرفته مي شود كه با توجه به وظيفه مديريت در انجام هماهنگي هاي مربوطه و همچنين مسئوليت ايشان تعيين شده است.
در باربري مشهد كليه اين بخشها شامل تخفيفهاي متعددي مي شوند اما بخش آخر يعني پورسانت مديريت باربري مشمول تخفيف فوق العاده هفتاد درصدي مي گردد.
بدين منوال است كه مديريت باربري مشهد سود خالص خود را به يك سوم كاهش مي دهد تا بتواند رضات خاطر مشتريان خود را بيش از پيش فراهم اورد.
اما اين قيمتهاي ارزان به تنهايي هرگز نخواهند توانست اعتباري دائمي براي يك باربري به دنبال داشته باشند بلكه آنچه مهمتر است كيفيت خدمات مي باشد.
تنوع خودرويي بالا از جمله خدمات برابري مشهد به شمار مي رود كه اين امكان را فراهم مي اورد كه مشتري از خودرو متناسب با بار خود بهرمند گردد.
به كار گيري پرسنل ماهر مانند رانندگان با تجربه و كارگران كاركشته و متعهد از ديگر ويژگي هاي منحصر به فرد باربري مشهد قلمداد مي گردد.
جهت اطلاع از ساير خدمات اين باربري وقيمت هاي استثناي آن مي توانيد با شماره روابط عمومي اين سازمان كه در سايت ثبت شده است تماس حاصل فرماييد.
باربري مشهد خراسان جنوبي



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.