باربري مشهد آذربايجان غربي

حمل بار و باربري از مشهد

باربري مشهد آذربايجان غربي

۵۴ بازديد

 
    باربري مشهد حمل بار از مشهد به آذربايجان غربي را مانند ديگر سرويسهاي بين شهري خود با انواع خدمات با كيفيت و تخفيفهاي فوق العاده و بي نظير به انجام مي رساند. اين باربري حمل بار درون شهري در مشهد را نيز برعهده دارد.
حمل بار از مشهد به آذربايجان غربي با توجه به اينكه مبدا و مقصد مسير در شرقي ترين و غربي ترين نقاط ايران واقع شده است از مسيرهاي با اهميت محسوب مي شود.
اين مسير شمال شرق كشور را به شمال غرب متصل نموده و انواع بار و اثاثيه را بين اين دو استان كوهستاني و صنعتي كشور جا به جا مي نمايد.
باربري مشهد نيز كه از سالها پيش با نام تجاري نتسان در صنعت حمل و نقل كشور شهرت يافته است در مسير حمل بار از مشهد به آذربايجان غربي سرويس دهي مي نمايد.
همچنين اين باربري علاوه بر آن در زمينه حمل بار بين شهري سرويسهاي متعدد ديگري را نيز در برنامه دارد و در واقع كليه شهرهاي كشور را پوشش مي دهد.
از جمله مسيرهاي بين شهري باربري مشهد مي توان حمل بار از مشهد به اروميه و ديگر شهرهاي استان آذربايجان غربي مانند خوي بوكان و مهاباد را ذكر نمود.
باربري مشهد همچنين در زمينه اثاث كشي در مشهد و حمل انواع بار و كالاي اداري در بين محله هاي مختلف شهر مقدس مشهد نيز به همشهريان عزيز سرويس دهي مي نمايد.


قيمت حمل بار از مشهد به آذربايجان غربي


همانطور كه ذكر گرديد باربري مشهد جهت كسب شهرت و اعتبار ماندگار در بين مردم شريف مشهد برنامه هاي ويژه اي را در پيش گرفته است.
از جمله برنامه هاي مذكور مي توان به اعمال انواع مختلفي از تخفيفها براي حمل بار مي باشد كه هر يك درصدي از قيمت نهايي حمل بار را كاهش مي دهند.
از ان جمله مي توان به تخفيف باور نكردني هفتاد درصدي در باربري مشهد اشاره نمود. اين تخفيف توانسته نقش بسزايي در قيمت نهايي حمل بار داشته باشد.
در توضيح بايد گفت كه نرخي كه مشتري به عنوان هزينه حمل بار مي پردازد به سه قسمت مختلف تقسيم مي شود كه هر بخش تخفيفهاي خاص خود را دارا است.
اما همانطور كه مي دانيد بخشي از هزينه حمل بار بنا به عرف بازار حمل و نقل به عنوان سود و حق الزحمه مديريت باربري كنار گذاشته مي شود.
اما در شركت باربري مشهد مديريت اين شركت با توجه ويژه اي كه بر اوضاع اقتصادي مردم داشته هفتاد درصد از سود خالص و متعارف خود را به نفع مشتري كنار مي گذارد.
اين تخفيف در كنار ساير تخفيفهاي استثنايي باربري مشهد سبب شده كه اين باربري در بين صدها شركت معتبر فعال در حوزه حمل و نقل رتبه نخست ارزانترين قيمت را بدست آورد.
اما مديريت باربري مشهد به اين ميزان و ارائه تخفيفها متنوع قناعت ننموده و هم راستا با كاهش قيمتها طرح افزايش سطح كيفي خدمات باربري را به اجرا گذاشته است.
بنا بر اين طرح تنها شركتي مي تواند به صورت ماندگار در صنعت حمل و نقل فعال باشد كه علاوه بر ارائه تخفيفهاي متنوع و قيمتهاي پايين، خدمات دهي مناسبي نيز ارائه نمايد.
از جمله خدمات استثنايي باربري مشهد مي توان به بهرمندي از انواع خودروهاي مختلف حمل بار اشاره نمود
از آن جمله مي توان وانت بار نيسان خاور مسقف تريلي ده چرخ و انواع كامين را نام برد.
باربري مشهد آذربايجان غربي

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.