باربري مشهد ياسوج قيمت پايين

حمل بار و باربري از مشهد

باربري مشهد ياسوج قيمت پايين

۵۴ بازديد


    باربري مشهد به عنوان بهترين باربري در شرق كشور حمل بار از مشهد به ياسوج را با تخفيفهاي فوق العاده از جمله تخفيف باور نكردني هفتاد درصدي به انجام مي رساند. حمل بار از مشهد به ديگر شهرها و حمل بار بين شهري از ديگر خدمات باربري مشهد مي باشد.
باربري مشهد با نام تجاري نتسان در دو زمينه اصلي بازار حمل و نقل يعني حمل بار بين شهري و همچنين حمل بار درون شهري فعاليت مي كند.
در زمينه حمل بار بين شهري شبكه گسترده اين باربري كليه شهرها را شامل شده و حمل بار از مشهد به ياسوج يكي از مسيرهاي طولاني است كه در باربري مشهد سرويس دهي مي شود.
حمل بار از مشهد به ديگر شهرهاي استان كوهگيلويه و بوير احمد مانند دو گنبدان و ده دشت و... نيز از جمله سرويسهاي بين شهري باربري مشهد محسوب مي شود.
حمل اثاثيه و انواع بار و كالاي اداري در بين محله هاي مختلف شهر مقدس مشهد و شهركهاي حومه نيز به عنوان حمل بار درون شهري مطرح است.


قيمت حمل بار از مشهد به ياسوج


باربري مشهد تخفيفهاي مختلفي را براي جلب رضايت مشتريان خود در نظر گرفته است كه قيمت نهايي حمل بار در اين باربري را به زير قيمت متداول در بازار رسانده است.
 هم اكنون باربري مشهد در بين كارشناسان صنعت حمل و نقل و از ميان صدها شركت معتبر ديگر در حوزه حمل و نقل به عنوان ارزانترين باربري شناخته مي شود.
از جمله اين تخفيفها مي توان به تخفيف فوق العاده هفتاد درصدي باربري مشهد اشاره نمود كه در بخش پورسانت مديريتي اين شركت اعمال مي گردد.
در توضيح تخفيف هفتاد درصدي بايد اشاره نماييم كه هر باربري مبلغي را كه از مشتري خود دريافت مي نمايد در سه بخش مجزا هزينه مي كند.
ابتدا هزينه مربوط به خودرو مخصوص حمل بار پرداخت مي گردد. سپس مبلغي نيز به عنوان دستمزد كارگران و راننده خودرو پرداخت مي شود.
مابقي مبلغ بنا به عرف بازار و بنا به مسئوليتي كه مديريتي باربري جهت هماهنگي هاي مربوطه بر عهده دارد به عنوان پورسانت مديريت در نظر گرفته مي شود.
در باربري مشهد اين مبلغ به ميزان يك سوم كاهش يافته و عملا مديريت باربري مشهد هفتاد درصد سود خالص خود را به نفع مشتري كنار مي گذارد.
اما مديريت باربري مشهد به اين ميزان نيز اكتفا نكرده و معتقد است تخفيفها هر چقدر هم كه قيمت نهايي حمل بار را كاهش دهد كيفيت خدمات از اهميت بالاتري برخوردار است.
بر همين اساس در باربري مشهد كيفيت خدمات تا حد امكان افزايش يافته است. از جمله اين موارد مي توان به بهرمندي از خودروهاي مدرن و پيشرفته اشاره نمود كه ويژگي اصلي باربري مشهد قلمداد مي شود.
در باربري مشهد رانندگاني جذب شده اند كه كاملا نسبت به حمل بار سريع و مطمئن مشتري متعهد بوده و با توجه به تجربه بالاي خود بخ خوبي از عهده اين مهم بر امده اند.
در اين ميان نبايد از نقش كارگران ماهر باربري مشهد غافل بود. اين كارگران با توجه به مهارت منحصر به فرد خود مي توانند هر نوع بار و اثاثيه اي را در كوتاه ترين زمان ممكن و بدون كوچكترين آسيبي در خودرو بارگيري نمايند.
جهت اگاهي از ديگر خدمات ويژه باربري مشهد مي توانيد با يكي از شماره هاي روابط عمومي اين شركت كه در سايت مندرج گرديده است تماس حاصل فرماييد.
سايت باربري مشهد پذيراي كليه انتقادات و پيشنهادات شما عزيزان مي باشد.
باربري مشهد ياسوج قيمت پايين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.