حمل بار ارزان مشهد قوچان

حمل بار و باربري از مشهد

حمل بار ارزان مشهد قوچان

۷۵ بازديد

    
    باربري مشهد يكي از معتبرترين شركتهاي باربري در شرق كشور است كه حمل بار از مشهد به اقصي نقاط ايران را به انجام مي رساند. حمل بار از مشهد به قوچان جمله سرويسهاي باربري مشهد مي باشد. اين باربري همچنين حمل بار درون شهري را نيز بر عهده دارد.
باربري مشهد سالهاي سال است كه با نام تجاري نتسان در بين مردم شريف كشورمان شناخته مي شود. اين باربري در حوزه درون شهري و برون شهري فعاليت مي كند.
در حوزه درون شهري باربري مشهد حمل انواع بار و اثاثيه منزل را در بين محله ها و خيابانهاي شهر مشهد بر عهده گرفته است. همچنين فعاليت به صورت اساس كشي در مشهد و يا اثاث كشي در مشهد نيز از جمله خدمات درون شهري باربري مشهد به شمار مي آيد.
اين باربري همچنين فعاليت بسيار گسترده اي نيز در حوزه حمل بار بين شهري دارد. باربري مشهد با تشكيل شبكه فراگير حمل بار بين شهري هر نوع محموله اي را از مشهد به اقصي نقاط ميهن عزيزمان ايران با قيمتهاي فوق العاده ارزان و خدمات ويژه انتقال مي دهد.
از جمله اين سرويسهاي بين شهري مي توان به حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول از مشهد به قوچان اشاره نمود. اين باربري به همين صورت حمل انواع بار از مشهد به ديگر شهرهاي استان خراسان رضوي مانند چناران و درگز و سبزوار و نيشابور و تربت حيدريه و تربت جام و سرخس و فريمان و... را نيز تحت پوشش سراسر خود قرار داده است.

قيمت حمل بار از مشهد به قوچان

باربري مشهد با در نظرظ گرفتن تخفيفهاي گسترده توانسته است قيمتهاي فوق العاده و استثنايي حمل بار را از مشهد به ديگر شهرها ارائه دهد. به نحوي كه هم اكنون نرخ حمل بار در اين باربري پايين تر از تمامي باربري هاي ديگر بوده و به عنوان ارزانترين باربري معرفي گرديده است.
از جمله تخفيفهاي استثنايي باربري مشهد مي توان به تخفيف باور نكردني هفتاد درصدي اين شركت شاره نمود كه در بخش پورسانت مديريتي اعمال مي گردد.
به عبارت ساده تر تخفيف هفتاد درصدي باربري مشهد بدين معنا نيست كه اين شركت نرخ حمل بار را به يك سوم قيمت بازار كاهش داده باشد كه چنين امري عملا غير معمول و غير ممكن است. بلكه بايد دانست اين تخفيف تنها در بخشي از هزينه هاي حمل بار اعمال مي گردد.
هزينه اي كه مشتري براي حمل بار خود مي پردازد به دو بخش اصلي تقسيم مي شود. بخش اول به عنوان هزينه مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و دستمزد راننده و كارگران  بارگيري و تخليه بار مربوط مي شود كه در باربري مشهد اين مبلغ پرداخت مي گردد.
بخش بعدي به عنوان سود خالص مديريت باربري و پورسانت ايشان در نظر گرفته مي شود. اين مهم به علت وظيفه مديريت باربري براي هماهنگي هاي  لازمه و همچنين مسئوليت ايشان در فرآيند حمل بار در نظر گرفته مي شود كه در اين بخش مديريت باربري مشهد تخفيف هفتاد درصدي را اعمال مي كند.
با اين وجود مديريت باربري مشهد بارها تاكيد نموده كه قيمت پايين هرگز نمي تواند به تنهاي موجبات رشد يك شركت را فراهم نمايد مگر اينكه همزمان با خدمات با كيفيت باشد.
به همين منظور است كه كليه خدمات باربري مشهد در بالاترين سطح بازار قرار داشته و بلكه از برخي جهات بي نظير قلمداد مي گردد.
از جمله خدمات باربري مشهد مي توان به خودروهاي مدرن و مدل بالاي اين شركت اشاره نمود. همچنين رانندگان و كارگران مشغول در باربري مشهد همگي بسيار زبده و كاربلد هستند و مي توانند وظيفه خود را در فرآيند حمل بار در حداقل زمان و در حداكثر ايمني به انجام برسانند.
حمل بار ارزان مشهد قوچان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.