ارزانترين حمل بار مشهد كهك

حمل بار و باربري از مشهد

ارزانترين حمل بار مشهد كهك

۶۸ بازديد

   
    باربري مشهد كه همواره به نام يكي از مهمترين و برجسته ترين شركتهاي باربري در شرق كشور مطرح بوده است حمل بار از مشهد به بوئين زهرا را نيز نيز مانند ساير سرويسهاي بين شهري خود با تخفيفهاي استثنايي و خدمات ويژه براي هموطنان عزيز به انجام مي رساند.
باربري مشهد ده ها سال است كه در صنعت حمل و نقل كشور با نام تجاري نتسان فعاليت مي كند و هم اكنون يكي از شركتهاي قديمي و محبوب در اين زمينه به شمار مي آيد.
بيشترين فعاليت باربري نتسان در شهرهاي تهران و مشهد و در دو زمينه حمل بار درون شهري و بين شهري مي باشد.
در زمينه حمل بار درون شهري باربري مشهد انواع بار و اثاثيه منزل را به صورت اسباب كشي در مشهد و تهران و بين محله ها و مناطق مختلف اين دو شهر به انجام مي رسد. حمل بار بين شهري نيز از مبدا مشهد و تهران به اقصي نقاط كشور با تخفيفات گوناگون به انجام مي رسد.
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثيه منزل و محصول و كالا از مشهد به كهك از جمله سرويسهاي باربري مشهد به شمار مي ايد كه به ارزانترين قيمت به انجام مي رسد. همچنين از ديگر سرويسهاي باربري مشهد مي توان به حمل بار از مشهد به ساير شهرهاي استان قم مانند قنوات و جعفريه و... اشاره نمود.
باربري مشهد توانسته است با در نظر گرفتن تخفيفات گوناگون به يكي از ارزانترين شركتهاي حمل بار در كشور تبديل شود كه قيمتهايي زير قيمت تمامي شركتها ديگر ارائه مي نمايد. از جمله اين تخفيفها مي توان به تخفيف استثنايي هفتاد درصدي اين باربري اشاره نمود.
تخفيف هفتاد درصدي باربري مشهد پس از كسر هزينه هاي مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و همچنين دستمزد راننده و كارگران اعمال مي گردد. به عبارت ديگر اين تخفيف در پورسانت و سهم مديريت باربري از هزينه حمل بار در نظر گرفته مي شود.
اما مديريت باربري مشهد معتقد است كه قيمت ارزان به تنهايي هرگز نمي تواند موجب كسب اعتبار و آبرو براي يك باربري گردد. چه بسا شركتهايي قيمتهاي ارزان حمل بار را ارائه مي دهند اما كيفيت خدمات دهي انها در سطح مطلوبي قرار ندارد.
بدين منوال باربري مشهد معتقد است كه آنچه از قيمت ارزان اهميت بيشتري دارد كيفيت خدمات دهي شركت مي باشد.
به همين منظور باربري مشهد خدمات ويژه اي را براي مشتريان خود تدارك ديده است. از جمله ويژگي هاي باربري مشهد استفاده از ماشين آلات پيشرفته و مجهز است كه مي توانند هر گونه بار و محموله اي را با حداكثر سرعت و ايمني كامل به مقصد برسانند.
از ديگر ويژگي هاي باربري مشهد وقت شناسي و حضور به موقع خودروهاي مخصوص حمل بار اين باربري در محل است. حضور در راس ساعت مقرر و البته بارگيري سريع يكي از دلايلي است كه توانسته باربري مشهد را به يكي از سريعترين شركتهاي باربري در كشور تبديل كند.
كارگران باربري مشهد با توجه به تجربه بالاي خود مي توانند هر نوع بار و اثاثيه اي را در كمترين زمان ممكن و البته در نهايت اطمينان و ايمني در خودرو مخصوص حمل بار بارگيري نمايند بدون اينكه كوچكترين آسيبي به اثاثيه مشتري وارد آيد.
همچنين رانندگان باربري مشهد نيز با توجه به تجربه بالاي خود مي توانند از مسيرهاي ميان بر استفاده كنند و با حداكثر سرعت مطمئنه در جاده هاي بين شهري رانندگي كرده و بار مورد نظر شما را به مقصد برسانند.
جهت كسب اطلاعات بيشتري و قيمتهاي استثنايي باربري مشهد مي توانيد با يكي از شماره هاي روابط عمومي اين شركت تماس حاصل فرماييد.

ارزانترين حمل بار مشهد كهك

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.