باربري مشهد چابهار ارزان

حمل بار و باربري از مشهد

باربري مشهد چابهار ارزان

۶۴ بازديد

باربري مشهد با ايجاد گسترده ترين شبكه حمل بار بين شهري توانسته است حمل بار از مشهد به كليه شهرهاي كشور را به انجام برساند. حمل بار از مشهد به چابهار از جمله سرويسهاي باربري مشهد به شمار مي ايد كه به ارزانترين قيمت به انجام مي رسد.
باربري مشهد كه سالهاست با نام تجاري نتسان در صنعت حمل و نقل كشور شناخته مي شود عمده فعاليت خود را در دو شهر بزرگ كشور يعني تهران و مشهد متمركز كرده است.
باربري مشهد در طي اين سالها توانسته است با گسترش روزافزون شبكه حمل بار خود كليه شهرهاي كشور عزيزمان ايران را تحت پوشش قرار دهد. به همين دليل است كه حمل بار از مشهد و تهران به اقصي نقاط كشور در باربري مشهد به سريع ترين شكل ممكن به انجام مي رسد.
حمل انواع بار و خرده بار و محصول و كالا و اثاثيه منزل از مشهد به شهر زيباي چابهار نيز از جمله سرويسهاي باربري مشهد قلمداد مي گردد. همچنين حمل بار از مشهد به ساير شهرهاي استان شرقي سيستان و بلوچستان مانند زابل و زاهدان و ايرانشهر نيز از همين جمله قلمداد مي گردد.
باربري مشهد علاوه بر حمل بار بين شهري به حمل بار درون شهري نيز مشغول است. حمل بار در بين محله هاي مختلف و مناطق گوناگون مشهد و حومه از اين جمله به حساب مي آيد.
باربير مشهد كليه خدمات حمل بار خود را با قيمتهاي زير نرخ بازار ارائه مي دهد. تخفيفات گوناگون باربري مشهد سبب شده است كه در بين صدها شركت فعال در حوزه حمل و نقل باربري مشهد از جهت قيمت ارزان در رتبه نخست اين شركتها قرار بگيرد.
از جمله تخفيفاتي كه در باربري مشهد ارائه مي گرد تخفيف استثنايي هفتاد درصدي اين باربري مي باشد. البته بايد دانست كه اين تخفيف بدين معنا نيست كه نرخ حمل بار يك محموله خاص در باربري مشهد هفتاد درصد از قيمت ساير باربري ها كمتر است.
در توضيح بايد گفت كه مبلغي كه توسط مشتري براي حمل بار پرداخت مي شود در بخشهاي مختلفي هزينه مي شود.
نخست بايد هزينه مربوط به خودرو و راننده اي كه وظيفه اصلي حمل بار بين مبدا و مقصد را بر عهده دارند پرداخت گردد. همچنين بخشي از مبلغ نيز به عنوان دستمزد ساير پرسنل و كارگراني كه بار و محموله را در خودرو مخصوص حمل بار قرار مي دهند كنار گذاشته مي شود.
اما بنا بر عرف متداول بازار مي بايست مبلغي نيز به جهت هماهنگي ها و مسئوليتي كه بر گردن مديريت باربري است به عنوان سود مديريت باربري در نظر گرفته شود.
مديريت باربري مشهد با صرف نظر از دو سوم از سود خالص خود تخفيف استثنايي هفتاد درصدي را در اين بخش اعمال مي كند.
البته بايد دانست كه بنا بر اصول مديريت باربري مشهد قيمت ارزان به تنهايي نمي تواند علت اعتبار و محبوبيت يك باربري باشد.
باربري مشهد به همين منظور تلاش فراواني داشته تا كيفيت خدمات دهي خود را نيز در بالاترين سطح در بين ساير شركتها حفظ كند. به همين منظور باربري مشهد از مدرن ترين و پيشرفته ترين خودروهاي مخصوص حمل بار استفاده نموده است.
همچنين راننده و كارگران باربري مشهد از بين زبده ترين و با تجربه ترين نيروها انتخاب شده اند كه كارايي و تعهد كاري بالايي دارند.
اين پرسنل همچنين با رعايت اصول اخلاق حرفه اي همواره توانسته اند رضايت خاطر مشتريان را جلب نمايند. چرا كه در باربري مشهد اصل قديمي هميشه حق با مشتري است به خوبي عملي گرديده است و رعايت حال مشتري از بنيادي ترين اصول اين باربري به شمار مي آيد.
باربري مشهد چابهار ارزان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.