مشهد گرمسار حمل بار ارزان

حمل بار و باربري از مشهد

مشهد گرمسار حمل بار ارزان

۶۶ بازديد

   
    باربري مشهد يكي از شركتهاي حمل بار قديمي در شرق كشور است كه حمل بار از مشهد به گرمسار و ديگر شهرهاي كشور را با قيمتهاي استثنايي به انجام مي رساند. حمل بار درون شهري و اسباب كشي در مشهد نيز از جمله سرويسهاي باربري مشهد به شمار مي ايد.
باربري مشهد يكي از شركتهاي ريشه در صنعت حمل و نقل كشور محسوب مي شود كه فعاليت خود را علي الخصوص در مشهد و تهران با نام تجاري نتسان ادامه مي دهد.
اين باربري شبكه بسيار گسترده اي در زمينه حمل بار بين شهري از مبدا مشهد و تهران در كشور ايجاد نموده است. بدين ترتيب كه هر گونه بار و محموله اي را از مشهد و تهران به اقصي نقاط كشور در سريع ترين زمان ممكن و با ارزانترين قيمت منتقل مي نمايد.
حمل انواع بار و خرده بار و كالا و اثاثيه منزل از مشهد به گرمسار نيز از جمله مسيرهاي تحت پوشش اين شبكه گسترده محسوب مي شود. همچنين حمل انواع بار از مشهد به ديگر شهرهاي استان كويري سمنان مانند شاهرود و دامغان و... نيز از جمله اين سرويسها محسوب مي گردند.
اما باربري مشهد علاوه بر حمل بار بين شهري در زمينه حمل بار درون شهري نيز فعاليت گسترده اي دارد و هر گونه بار و محموله اي را در بين محله ها و مناطق مختلف شهرهاي تهران و مشهد و همچنين بين شهركها و مناطق صنعتي حومه اين شهرها منتقل مي كند.
باربري مشهد با اعمال تخفيفات گوناگون توانسته است در بين صدها شركت فعال و معتبر در صنعت حمل و نقل كشور به عنوان ارزانترين باربري شناخته شود و هم اكنون قيمتهايي كه در باربري مشهد براي حمل يك بار خاص ارائه مي شود غير قابل رقابت است.
از جمله تخفيفات باربري مشهد تخفيف استثنايي هفتاد درصدي است كه در بخش سود مديريتي باربري اعمال مي گردد.
اين تخفيف بدين صورت است كه پس از كسر هزينه هاي اصلي مانند هزينه خودرو مخصوص حمل بار و هزينه دستمزد راننده و كارگران كه نقش محوري در حمل بار بازي مي كنند مابقي مبلغ كه به صورت متعارف به مديريت باربري پرداخت مي گردد را مشمول تخفيف هفتاد درصدي مي نمايد.
اين باربري علاوه بر اينكه قيمتهاي خود را پايين تر از سطح بازار ارائه مي دهد تلاش بسزايي داشته تا بتواند كيفيت خدمات دهي خود را نيز در بالاترين سطح ممكن حفظ كند.
هم اكنون باربري مشهد با بهرمندي از بهترين و كارا ترين خودروهاي مخصوص حمل بار توانسته تا اندازه قابل توجهي كيفيت خدمات دهي خود را بالا ببرد. اين باربري همچنين از رانندگاني مجرب و كار كشته سود مي برد كه سابقه درخشاني در زمينه حمل بار دارند.
از طرف ديگر مديريت باربري مشهد از نقش كارگران مخصوص بارگيري غافل نشده است چرا كه اين پرسنل در موارد متعددي مي توانند در حمل بار تاثير گذار باشند. از يك سو سرعت عمل ايشان مي تواند فرآيند حمل بار در زمان كمتري به سرانجام برساند.
از سوي ديگر اين پرسنل اگر دقت عمل و تبهر كافي در حمل بار نداشته باشند ممكن است به محموله مشتري در حين انتقال به خودرو آسيب وارد آيد. لذا ضروري است كه حتما از نيروهايي استفاده شود كه دقت عمل و تعهد كاري كافي براي جا به جايي محموله مشتري را داشته باشند.
همچنين بايد دانست كه تاكيد فراوان مديريت باربري بر نحوه رفتار با مشتري سبب شده است كه باربري مشهد به عنوان يكي از شركتها محبوب در مشهد تبديل شود كه همواره توانسته رضايت و خرسندي مشتريان خود را پس از پايان فرايند حمل بار بدست آورد.

مشهد گرمسار حمل بار ارزان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.