حمل بار مشهد بندر ماهشهر

حمل بار و باربري از مشهد

حمل بار مشهد بندر ماهشهر

۷۴ بازديد

   
    باربري مشهد از جمله شركتهاي معتبر در زمينه حمل بار در كشور است كه حمل انواع بار و اثاثيه از مشهد به بندر ماهشهر را با قيمتهاي ارزان و خدمات ويژه به انجام مي رساند. حمل بار از مشهد به اقصي نقاط ايران نيز از جمله سرويسهاي باربري مشهد قلمداد مي گردد.
باربري مشهد در بين مردم شريف كشورمان با نام تجاري نتسان معرفي شده است. اين باربري عمده فعاليت خود را در شهرهاي مشهد و تهران متمركز كرده و در دو راستاي كاري به فعاليت مشغول است. نخست حمل بار درون شهري و دوم حمل بار بين شهري.
در زمينه حمل بار بين شهري باربري مشهد در شهرهاي مشهد و تهران و بين محله ها و مناطق مختلف اين شهرها حمل اثاثيه و اسباب كشي را به ارزانترين قيمت به انجام مي رساند.
در زمينه حمل بار بين شهري نيز باربري مشهد با ايجاد شبكه اي گسترده بين شهرهاي مختلف كشور علي الخصوص از مبدا مشهد و تهران به اقصي نقاط ايران هر نوع باري را در كوتاه ترين زمان ممكن و به ارزانترين قيمت در بازار حمل مي نمايد.
حمل انواع بار و خرده بار و كالا و اثاثيه منزل و محصول توليدي از مشهد به بندر ماهشهر و بالعكس از جمله سرويسهاي باربري مشهد محسوب مي شود. همچنين اين باربري انواع بار را از مشهد به ديگر شهرهاي استان خوزستان مانند اهواز و آبادان و دزفول و... حمل مي نمايد.
باربري مشهد با اعمال تخفيفهاي مختلف توانسته است در بين صدها شركت فعال در حوزه حمل و نقل كشور به رتبه نخست قيمت ارزان حمل بار دست يابد.
از جمله تخفيفهاي باربري مشهد كه در مسيرهاي مختلف از جمله مسير مشهد به بندر ماهشهر اعمال مي گردد تخفيف فوق العاده هفتاد درصدي اين باربري مي باشد كه در بخش هزينه مديريتي اعمال مي گردد البته اين بدان معنا نيست كه قيمت حمل بار در باربري مشهد هفتاد درصد از ساير باربري ها ارزانتر باشد.
در توضيح بايد گفت كه مبلغي كه به عنوان هزينه حمل بار توسط شما پرداخت مي گردد به بخشهاي مختلفي تقسيم مي شود. بخشي از اين مبلغ مسلما حق خودرو و راننده اي است كه وظيفه اصلي حمل بار از مبدا به مقصد مورد نظر شما را بر عهده گرفته اند.
بخشي از اين مبلغ نيز به عنوان دستمزد به كارگراني پرداخت مي شود كه محموله و بار مشتري را در خودرو حمل بار قرار مي دهند.
اما بنا به عرف بازار مبلغي نيز به عنوان سود و پورسانت مديريت در نظر گرفته مي شود و به مديريت باربري پرداخت مي گردد. باربري مشهد با اعمال تخفيف هفتاد درصدي در اين بخش از هزينه حمل بار عملا دو سوم سود خود را به نفع مشتري كنار مي گذارد.
مديريت باربري مشهد اهميت بسياري به كسب رضايت مشتري داده و علاوه بر تخفيف استثنايي هفتاد درصدي در سود خالص خود همواره در تلاش بوده كه كيفيت خدمات دهي در اين باربري را نيز در بالاترين سطح ممكن در بازار حمل و نقل حفظ نمايد.
به همين منظور اين باربري از خودروهاي پيشرفته و مدل بالا استفاده مي كند كه مدرن ترين تجهيزات روز را در اختيار دارند.
همچنين رانندگان و كارگراني كه در باربري مشهد فعاليت مي كنند از بين زبده ترين و با تجربه ترين پرسنل انتخاب شده اند. اين افراد بنا به تاكيد مديريت و آموزشهاي داده شده از اخلاق حرفه اي خاصي بهرمند بوده و اصول مشتري مداري را به بهترين نحو ممكن رعايت مي نمايند.
اميدواريم شما نيز از تجربه حمل بار بوسيله باربري مشهد كمال رضايت را داشته باشيد. سايت باربير مشهد پذيراي كليه انتقادات و پيشنهادات شما عزيزان مي باشد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.