قيمت مناسب حمل بار مشهد آشخانه

حمل بار و باربري از مشهد

قيمت مناسب حمل بار مشهد آشخانه

۷۴ بازديد

باربري مشهد در زمينه حمل بار درون شهري و بين شهري يكي از با تجربه ترين شركتهاي باربري در مشهد به شمار مي ايد. اين باربري حمل انواع بار به آشخانه را در برنامه سرويسهاي خود اضافه كرده است و سرويس دهي به اين شهر را نيز به قيمت استثنايي به انجام مي رساند.
باربري مشهد يكي از قديميترين شركتهاي حمل بار در كشور است كه فعاليت خود را سالهاست با نام تجاري نتسان در شهرهاي تهران و مشهد ادامه مي دهد. يكي از مشخصه هاي بارز باربري مشهد كه موجب اعتبار آن به شمار مي ايد قيمتهاي استثنايي اين باربري است.
اين باربري حمل بار بين شهري از مبدا مشهد و تهران را به ديگر شهرهاي كشور در شبكه اي گسترده و فراگير به انجام مي رساند.
حمل انواع بار و خرده بار و محصول و كالا و حتي اثاثيه منزل از مشهد شهر كوهستاني آشخانه از جمله سرويسهاي باربري مشهد به شمار مي ايد. همچنين است حمل انواع بار از مشهد به ساير شهرهاي استان خراسان شمالي مانند بجنورد و فاروج و شيروان و اسفراين و...
حمل انواع به صورت درون شهري و اسباب كشي در مشهد نيز از جمله سرويسهاي باربري مشهد محسوب مي گردد.
حمل انواع بار و اثاثيه منزل در بين محله هاي مختلف شهر مشهد با خدمات ويژه و به ارزانترين قيمت ممكن به انجام مي رسد. يكي از خدمات ويژه باربري مشهد استفاده از خودروهاي متنوع حمل بار مي باشد كه اين تنوع خودرويي اين امكان را براي مشتري فراهم مي اورد كه از خودرو مناسب با بار و محموله خود استفاده كند.
به عنوان مثال براي حمل اثاثيه منزل اغلب بهترين گزينه خودرو خاور مسقف مي باشد. اين خودرو از جهات مختلفي مي تواند مناسب قلمداد شود. از يك استفاده از خاور مسقف با توجه به امكان بارندگي ايمني و حفاظت بيشتري را براي اثاثيه منزل شما فراهم مي اورد.
از سوي ديگر خودرو خاور هم مزاياي خودروهاي باربري سبك مانند وانت بار و نيسان را دارد و مي تواند در ترافيك با سرعت بيشتري نسبت به خودروهاي سنگين حركت نمايد و در كوچه و خيابانهاي كم عرض نيز با سرعت بيشتري عبور كند.
از سوي ديگر خاور مسقف نسبت به خودروهاي سبك حجم و وزن بيشتري از بار را مي تواند در يك بار رفت و برگشت با خود حمل كند و از اين لحاظ به خودروهاي سنگين مانند كاميونها و... نزديكتر است و مزاياي اين خودروها را نيز دارا مي باشد.
باربري مشهد با اعمال تخفيفات گوناگون توانسته است به يكي از شركتها باربري در كشور تبديل شود كه ضمن حفظ سطح كيفي خدمات خود ارزانترين قيمتها را ارائه مي دهد و هم اكنون در بين صد ها شركت باربري ديگر به عنوان ارزانترين باربري شناخته مي شود.
از جمله تخفيفات باربري مشهد مي توان به تخفيف استثنايي هفتاد درصدي مديريتي اين باربري اشاره نمود كه در صنعت حمل و نقل كشور بي سابقه است.
اين تخفيف استثنايي پس از پرداخت هزينه مربوطه به خودرو و راننده و كارگران از مابقي مبلغ كه به عنوان سود و پورسانت مديريت باربير در نظر گرفته مي شود كسر مي گردد. بدين ترتيب مديريت باربري مشهد از دو سوم سود خالص خود به نفع مشتري چشم پوشي مي نمايد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص خدمات ويژه و قيمتهاي استثنايي باربري مشهد مي توانيد ضمن بازديد از سايت باربري مشهد با يكي از شماره تلفنهاي سازمان تماس حاصل نموده و سفارش حمل بار مورد نظر خود را نيز در صورت تمايل ثبت نماييد.
اميدواريم شما نيز ضمن رضايت كامل از خدمات باربري مشهد به يكي از مشتريان دائمي ما بدل شويد.




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.