باربري مشهد فرخ شهر

حمل بار و باربري از مشهد

باربري مشهد فرخ شهر

۷۵ بازديد


    باربري مشهد يكي از قديمي ترين شركتهاي حمل بار در ايران مي باشد كه به صورت درون شهري در مشهد فعاليت مي كند. همچنين حمل بار از مشهد به ديگر شهرهاي كشور نيز از جمله شهر زيباي فرخ شهر از سرويسهاي باربري مشهد به شمار مي ايد.
باربري مشهد را مردم اين شهر با نام تجاري نتسان مي شناسند. اين باربري عمده فعاليت خود را در شهرهاي تهران و مشهد به انجام مي رساند. حمل بار در بين محله ها و مناطق مختلف شهرهاي تهران و مشهد به ارزانترين قيمت بازار از جمله سرويسهاي باربري مشهد به شمار مي رود.
علاوه بر حمل بار درون شهري و اسباب كشي در مشهد و تهران باربري مشهد در زمينه حمل بار بين شهري نيز فعاليت گسترده اي دارد.
اين باربري با ايجاد يك شبكه گسترده در بين شهرهاي مختلف كشور توانسته است انواع مختلف بار و خرده بار و اثاثيه منزل و كالا و محصول مشتريان خود را از مبدا تهران و مشهد به اقصي نقاط كشور با خدمات ويژه و استثنايي به سريع ترين شكل ممكن حمل نمايد.
حمل بار از مشهد به فرخ شهر نيز از جمله سرويسهاي باربري مشهد به شمار مي ايد. همچنين است حمل بار از مشهد به ساير شهرهاي استان سردسير و سرسبز چهارمحال و بختياري مانند شهر كرد و بروجن و لردگان و تمامي شهركها و مناطق مختلف ديگر اين استان.
باربري مشهد با اعمال تخفيفات گوناگون و كاهش قيمتهاي خود به زير قيمت بازار توانسته است در بين صدها شركت فعال در حوزه حمل و نقل كشور به عنوان ارزانترين باربري شناخته شود. از جمله اين تخفيفات مي توان به تخفيف باور نكردني هفتاد درصدي مديريتي اين باربري اشاره نمود.
تخفيف مديريتي باربري مشهد پس پرداخت دستمزد راننده و كارگران و در بخشي از مبلغ حمل بار بار كه به صورت متعارف و بنا بر قانون به عنوان سود مديريت باربري در نظر گرفته مي شود به ميزان قابل توجه هفتاد درصد اعمال مي گردد.
علاوه بر اين تخفيف استثنايي باربري مشهد خدمات ويژه اي را نيز در نظر گرفته است كه  در زير به اختصار به برخي از انها اشاره مي نماييم.
استفاده از خودروهاي مدل بالا و پيشرفته كه به تجهيزات روز و مدرن باربري مجهز شده اند يكي از ويژگي هاي كم نظير باربري مشهد به شمار مي ايد. اين خودروها مي توانند با حداكثر سرعت و نهايت ايمني بار و محموله مورد نظر مشتري را به مقصد برسانند.
اين امر با توجه به رانندگان كاركشته و كاربلد باربري مشهد ميسر گرديده است كه شناخت مناسبي نسبت به جاده هاي بين شهري كشور دارند.
ارائه بارنامه معتبر از ديگر ويژگي هاي باربري مشهد به شمار مي ايد. اين باربري با توجه به تاكيد مديريت بر رعايت تمامي استانداردهاي داخلي و بين المللي حمل بار توانسته است مجوزهاي لازمه را اخذ نموده و براي حمل بار بارنامه معتبر ارائه نمايد.
اين باربري همچنين از تنوع خودرويي مناسبي نيز سود مي برد. انواع وانت بار و نيسان و خاور مسقف و غير مسقف و انواع كاميون و ده چرخ و تريلي براي انواع بارهاي سبك و نيم سبك و سنگين و انواع بارهاي كم حجم و حجيم در باربري مشهد آماده خدمت رساني مي باشند.
جهت اطلاع از ساير خدمات استثنايي و همچنين قيمتهاي باور نكردني كه براي حمل انواع بار در باربري مشهد در نظر گرفته شده است شما مي توانيد با يكي از شماره هاي روابط عمومي مندرج در سايت باربري مشهد تماس حاصل فرماييد.
در صورت تمايل و ثبت سفارش خودروهاي حمل بار باربري مشهد راس ساعت مقرر در محل شما حضور پيدا كرده و بار شما را به سريع ترين شكل ممكن و در نهايت دقت و ايمني به مقصد مي رسانند.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.