آسانترين حمل بار مشهد بندر گناوه

حمل بار و باربري از مشهد

آسانترين حمل بار مشهد بندر گناوه

۶۱ بازديد

باربري مشهد يكي از قديمي ترين شركتهاي حمل بار در شرق كشور است كه هم به صورت اسباب كشي در مشهد و حمل بار درون شهري و هم به صورت حمل بار بين شهري و از مشهد به بندر گناوه و ساير شهرهاي ايران فعاليت مي نمايد.
باربري مشهد از سالها قبل با برند تجاري نتسان در بين كارشناسان و مردم عزيزمان شناخته شده است. اين باربري عمده فعاليت خود را در دو كلان شهر تهران و مشهد متمركز كرده است و انواع سرويس هاي حمل بار را از اين دو شهر بزرگ كشور به انجام مي رساند.
حوزه كاري باربري مشهد به دو راستا تقسيم مي شود. نخست حمل بار درون شهري است كه به صورت اسباب كشي در مشهد و تهران و همچنين حمل بار بين همه محله هاي اين شهرها به مناطق حومه در نظر گرفته شده است و به ارزانترين قيمت بازار به انجام مي رسد.
راستاي دوم فعاليت باربري مشهد در حمل بار برون شهري و از مبدئيت تهران و مشهد به ساير نقاط كشور مي باشد.
از جمله سرويسهايي كه در اين راستا مي توان مورد اشاره قرار داد حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و هر گونه محموله اي از مشهد به بندر گناوه است. حمل بار از مشهد به ساير شهرهاي استان بوشهر مانند برازجان و بندر كنگان نيز از اين جمله است.
اما آنچه حمل بار از مشهد به بندر گناوه را كه بيش از هزار كيلومتر درازا دارد آسان نموده است در وهله نخست قيمتهاي استثنايي اين باربري مي باشد.
باربري مشهد با اعمال تخفيفات گوناگون فصلي و تخفيفات غير فصلي توانسته است پايين ترين قيمت بازار را ارائه دهد و در بين صدها شركت ديگر فعال در حوزه حمل و نقل عنوان ارزانترين باربري را در طي ساليان سال از آن خود نموده است.
يكي از اين تخفيفات استثنايي تخفيف فوق العاده هفتاد درصدي مديريتي اين باربري مي باشد كه پس از كسر هزينه هاي مربوطه به خودرو مخصوص حمل بار و دستمزد راننده و كارگران و در بخشي كه به عنوان پوسانت مديريت محاسبه مي شود اعمال مي گردد.
به عبارت ساده تر اگر سهم و سود متعارف مديريت باربري از يك فرآيند حمل بار ده هزار تومان باشد مديريت باربري مشهد دو سوم از حق خود را به نفع مشتري مشمول تخفيف نموده و تنها به حدود سه هزار تومان سود خالص از اين حمل بار قناعت مي كند.
عوامل ديگري نيز در آسان شدن حمل بار در مسيرهاي طولاني و بين جاده اي در باربري مشهد موثر هستند. از ان جمله مي توان به خودروهاي مخصوص حمل بار اشاره نموده كه در باربري مشهد تنها از خودروهاي مدل بالا و مجهز استفاده مي شود.
همچنين رانندگان باربري مشهد كاملا آشنا به مسيرهاي بين شهري بوده و مي توانند نزديك ترين و آسانترين مسيرها را برگزيده و محموله مورد نظر مشتري را از كوتاه ترين مسير و در كمترين زمان ممكن و البته در سلامت كامل به مقصد برسانند.
همچنين كارگراني كه وظيفه بارگيري محموله را بر عهده دارند با توجه به تجربه بالاي خود در سريع ترين شكل ممكن و با حداكثر ايمني بار را در خودرو تخليه مي نمايند.
همچنين عامل ديگري كه بجز قيمت و كيفيت خدمات يك باربري مورد توجه مشتريان قرار مي گيرد و مي تواند اعتبار بيشتري را براي يك باربري به همراه داشته باشد رفتار و طرز برخورد پرسنل شركت يك باشد كه باربري مشهد با توجه به تاكيد فراوان مديريت اين باربري بر احترام و تكريم مشتريان در اين زمينه نيز سرآمد شركتهاي ديگر مي باشد.
اميداوريم شما نيز از خدمات ويژه باربري مشهد كمال رضايت را كسب نماييد.




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.