پنجره دوجداره يو پي وي سي در مشهد با نازلترين قيمتهاو بهترين كيفيت

۹۵ بازديد

فروشگاه هماوين يكي از برجسته ترين شركتها در زمينه ارائه انواع درب هاي ضد سرقت آپارتماني و پنجره هاي دو جداره UPVC و آلومينومي و پروفيل UPVC ر مشهد به شمار مي ايد كه كليه محصولات خود را با قيمتهاي باورنكردني به همشهريان عزيز تقديم مي نمايد.
فروشگاه هماوين يكي از قديمي ترين شركت ها ارائه دهنده مدرن ترين محصولات ساختماني در مشهد مي باشد كه انواع درب ضد سرقت و گنجره دو جداره و پروفيلهاي وي پي وي سي را با تخفيف استثنايي سي درصدي به مشهدي هاي عزيز تقديم مي نمايد.
در خصوص اين تخفيف استثنايي ذكر يك نكته لازم است كه اين تخفيف كاملا واقعي است و فروشگاه هماوين مانند برخي فروشگاه ها نيست كه قيمتها خود را ابتدا بالا برده و سپس شامل تخفيف گرداند بلكه اين تخفيف سي درصدي نسبت به قيمتهاي متعارف در بازار در نظر گرفته شده است.
اينكه چگونه فروشگاه هماوين مي تواند محصولات خود را يك سوم زير قيمت بازار به فروش رساند به دو دليل است. دليل نخست انكه مديريت فروشگاه هماوين بر اصل سود كمتر مشتري بيشتر و مشتري بيشتر سود بيشتر معتقد است و اين اصل را عملي نموده است.
دليل دوم آنكه فروشگاه هماوين با توجه به سابقه درخشاني كه در حوزه محصولات آپارتماني مدرن در مشهد از خود بر جاي گذاشته است توانسته اعتماد و نظر مثبت توليد كنندگان داخلي و خارجي را جلب نمايد و به عنونا نماينده فروش آنها در مشهد فعاليت نمايد.
اين مهم سبب مي شود كه فروشگاه هماوين بدون واسطه محصولات مورد نياز خود را در تيراژ بالا از توليد كننده تهيه نمايد و قيمت تمام شده هر يك از اين محصولات براي فروشگاه هماوين بسيار پايين تر بوده و لذا امكان اعمال تخفيف ها قابل توجه را فراهم مي نمايد.
پنجره دو جداره يو پي وي سي نيز از جمله محصولاتي است كه در چند سال اخير رشد فزاينده اي در صنعت ساختمان كشور هاي پيشرفته داشته است.
اين محصول كه به عنوان آخرين تكنولوژي در صنعت پنجره سازي دنيا امتحان خود را به خوبي پس داده است در چند سال اخير به صورت گسترده وارد بازار ايران شده و هم اكنون متقاضيان بسياري در كشور تنها از پنجره هاي دو جداره يو پي وي سي استفاده مي نمايند.
پنجره UPVC مورد تاييد سازمان هاي ذي ربط مانند نظام مهندسي ساختمان بوده و تاكيد اين سازمانها بنا بر قوانين مبحث شانزده نظام مهندسي استفاده از پنجره دو جداره UPVC مي باشد كه مصرف انرژي ساختمان را نيز به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد.
پنجره هاي دو جداره UPVC علاوه بر اينكه در مقابل انتقال حرارت كاملا عايق هستند و مصرف انرژِ ساختمان را كاهش مي دهند در برابر آلودگي صوتي نيز عايقي قوي به حساب مي ايند و عملا بهترين گزينه براي كاهش الودگي صوتي قلمداد مي شوند.
به ويژه در كلان شهري مانند مشهد كه تراكم جمعيت بالاست و زندگي اپارتمان نشيني رشد فزاينده اي داشته است آلودگي صوتي معضلي اساسي به شمار مي آيد.
علاوه بر عايق بودن در برابر حرارت و آلودگي صوتي پنجره هاي دو جداره طول عمر و كيفيت بالاتري نيز نسبت به پنجره هاي معمولي داشته و در بسياري از مواقع خطر شكستگي اين پنجره ها نسبت به پنجره هاي تك جداره معمولي كمتر مي باشد.
شما مي توانيد جهت بازديد از انواع و اقسام مدلهاي زيبا و متنوع پنجره هاي دو جداره UPVC در جنس و قيمتهاي مختلف از فروشگاه هماوين به صورت حضوري بازديد به عمل اوريد و يا به صورت تلفني و يا آنلاين سفارش خود را ثبت فرماييد.
اميدواريم شما نيز از كيفيت محصولات فروشگاه هماوين كمال رضايت را داشته باشيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.