حمل بار ويژه مشهد اسلام شهر

حمل بار و باربري از مشهد

حمل بار ويژه مشهد اسلام شهر

۷۸ بازديد

باربري مشهد از جمله قديمي ترين و برجسته ترين شركتهاي حمل بار در شرق ايران است كه به صورت درون شهري و برون شهري فعاليت مي كند . حمل انواع بار و خرده بار از مشهد به اقصي نقاط ايران و از جمله اسلام شهر را بر عهده دارد.
باربري مشهد سالهاي سال است كه در صنعت حمل و نقل كشور علي الخصوص در شهرهاي تهران و مشهد به صورت گسترده اي فعاليت خود را آغاز نموده است. همكنون باربري مشهد را مردم شريف ان دو شهر با نام تجاري نتسان مي شناسند.
فعاليت باربري مشهد در دو راستاي مختلف در جريان است. نخست حمل بار درون شهري در بين محله ها و مناطق مختلف مشهد  و تهران و همچنين بين شهري از مشهد به ديگر شهرهاي كشور سرويسهاي مختلف و گسترده باربري مشهد را شامل مي شوند.
حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول از مشهد اسلام شهر و ديگر شهرها و مناطق استان تهران از جمله شهر قدس و شهريار و ملارد و... از جمله سرويسهاي اين باربري محسوب مي گردند.
اما آنچه باربري مشهد را نسبت به ديگر شركتهاي باربري متمايز مي كند حمل بار با تخفيفات ويژه است كه اين تخفيفها تا جايي پيش رفته كه هزينه بار در باربري مشهد را نسبت به تمامي شركتهاي باربري در شرق كشور پايين تر آورده و ارزانتر نموده است.
حمل بار در باربري مشهد قيمتهاي استثنايي را دارا مي باشد و همكنون اين باربير به عنوان ارزانترين شركت باربري در مشهد شناخته مي شود.
از جمله تخفيفات استثنايي باربري مشهد تخفيف باورنكردني هفتاد درصدي مي باشد. اين تخفيف پس از كسر هزينه مربوط به راننده و خودرو وي كه وظيفه اصلي انتقال بار از مبدا به مقصد را بر عهده دارند و هزينه كارگران بارگيري اعمال مي شود.
به عبارت ساده تر مديريت باربري مشهد در بخش سود و پوسانت مربوط به خود تخفيف هفتاد درصدي را اعمال نموده و عملا از دو سوم سود خالص و متعارف خود به نفع مشتري چشم پوشي مي نمايد تا با اينكار هزينه نهايي حمل بار را كاهش دهد.
همچنين با توجه به سرويسهاي متعددي كه هر راننده و كارگران مربوطه در طول روز دريافت مي كنند اين پرسنل نيز با ساير تخفيفات باربري مشهد كنار آمده و مي توانند از سود و حقوق متعارف در بازار مبلغي حتي بيشتر را نيز كسب نمايند.
علاوه بر قيمتهاي استثنايي حمل بار در مشهد بايد به كيفيت خدماتي كه توسط باربري مشهد ارائه مي گردد نيز اشاره نمود. چرا كه اگر قيمت حمل بار كم باشد اما كيفيت خدمات باربري از سطح مطلوبي برخوردار نباشد هرگز نمي تواند رضايت خاطر مشتريا ن را جلب نمايد.

حمل بار ويژه مشهد اسلام شهر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.