حمل بار برتر اهر مشهد

حمل بار و باربري از مشهد

حمل بار برتر اهر مشهد

۷۰ بازديد

باربري مشهد به عنوان قديمي ترين شركت باربري در شرق كشور برترين خدمات حمل بار را از مشهد به اهر و ساير شهرهاي كشور به انجام مي رساند. حمل بار در باربري مشهد به ارزانترين قيمت در بازار مي باشد. حمل بار درون شهري نيز از جمله سرويسهاي اين باربري است.
باربري مشهد كه از سالها قبل و از بدو تاسيس با نام تجاري نتسان فعاليت خود را آغاز نموده هم اكنون به يكي از معتبر ترين برندهاي باربري در شرق كشور تبديل شده است.
اين باربري در دو راستاي متفاوت فعاليت خود را آغاز نموده و گسترش داده است. نخست در راستاي حمل بار درون شهري در مشهد كه در اين زمينه حمل انواع بار و اسباب كشي در بين محله هاي مختلف مشهد و حومه و شهركهاي اطراف مشهد را بر عهده گرفته است.
در اين زمينه باربري مشهد فعاليت گسترده اي داشته و توانسته نيازهاي مردم عزيز مشهد را به خوبي برآورده نموده و رضايت ايشان را با خدمات استثنايي خود جلب نمايد.
راستاي دوم فعاليت باربري مشهد حمل بار بين شهري است كه از مبدا تهران و مشهد به انجام مي رسد. حمل انواع بار و خرده بار و هر گونه محصول و يا محموله اي از مشهد به اهر و ساير شهرهاي استان آذربايجان شرقي مانند تبريز و مرند و مراغه از جمله اين سرويسها قلمداد مي گردد.
از جمله خدمات ويژه و منحصر به فردي كه در باربري مشهد ارائه مي شود تخفيفهاي بسيار قابل توجه است كه يكي از آنها تخفيف باور نكردني هفتاد درصدي باربري مشهد مي باشد.
البته اين تخفيف استثنايي قاعدتا بر تمام هزينه حمل بار اعمال نمي گردد و اينچنين نيست كه باربري مشهد قيمت حمل بار را به يك سوم كاهش داده باشد.
بلكه باربري مشهد با كسر هزينه هاي مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و دستمزد راننده و كارگران متخصص بارگيري مابقي مبلغ حمل بار را كه به صورت عرف در بازار به عنوان پورسانت مديريت محسوب مي شود مشمول تخفيف هفتاد درصدي مي نمايد.
بدين ترتيب اگر پورسانت حمل بار براي يك محموله خاص ده هزار تومان باشد مديريت باربري مشهد تنها به يك سوم اين عدد يعني سه هزار تومان قناعت مي كند.
اين تخفيف در كنار ساير تخفيفات باعث شده است كه باربري مشهد در بين صدها شركت باربري ديگر به ارزانترين باربري معروف گردد.
از ديگر خدمات باربري مشهد مي توان به خودروهاي مدل بالايي اشاره نمود كه باربري مشهد براي مشتريان خود در نظر گرفته است. اين خودروها پيشرفته اين امكان را فراهم مي اورند كه بار و محموله شما در كوتاه ترين زمان ممكن به مقصد حمل شود.
اين مهم با توجه به رانندگان با تجربه اي كه در باربري مشهد مشغول به كار هستندبه انجام مي رسد. اين راننده ها با توجه به تجربه بالايي كه دارند مي توانند در كوتاه ترين زمان ممكن و از مسيرهايي كه كمترين ترافيك را دارند بار شما را به مقصد برسانند.
همچنين كارگراني كه در باربري مشهد مشغول به فعاليت هستند در كوتاه ترين زمان ممكن بار و اثاثيه منزل را از منزل شما به داخل خودرو مخصوص حمل بار بارگيري مي نمايند در حالي كه كوچكترين آسيبي به بار و اثاثيه منزل شما وارد نيايد.
كليه پرسنل باربري مشهد كاملا به اصول مشتري مداري آشنا هستند و بنا به تاكيد مديريت اين باربري به قانون هميشه حق با مشتري پايبند مي باشند. اخلاق حرفه اي و مشتري مدارانه پرسنل باربري مشهد هميشه مورد ستايش و سپاس مشتريان واقع شده است.
اميدواريم شما نيز تجربه خوبي از حمل بار خود توسط باربري مشهد كسب نماييد و به يكي از مشتريان دائمي باربري مشهد تبديل شويد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.